TERMENII SERVICIULUI

Informațiile de contact ale companiei noastre: Smartwatcherz 88 Kft. (număr fiscal: 29022418-2-08, număr înregistrare companie: 08-09-032711, număr fiscal comunitar: HU29022418) e-mail: [email protected].  

1. POT RETURNA SAU SCHIMA COMANDA?

Aici poți găsi toate informațiile despre schimbul de bunuri sau despre returnarea bunurilor.  

2. POT ANULA COMANDA?

Toate comenzile sunt expediate în termen de 1-2 zile lucrătoare de la primirea comenzii. Prin urmare, nu se pot face modificări după comandă. Toate cererile de anulare vor fi luate în considerare cât mai curând posibil. Dacă comanda nu a fost deja trimisă la depozitul nostru, vom procesa anularea , dacă este posibil. Toate e-mailurile referitoare la anulare trebuie să aibă titlul „anulați comanda” în subiectul e-mailului. Te rugăm să incluzi numele complet și numărul comenzii în e-mail. Anularile care nu se fac în acest mod, din păcate, nu pot fi procesate.  

3. ÎMI POT SCHIMBA ADRESA?

Pe măsură ce procesăm și expediem toate comenzile cât mai repede posibil, regretăm că nu putem accepta modificări de adresă după ce ți-ai plasat comanda. Cu toate acestea, toate cererile de modificare a adresei vor fi verificate cât mai curând posibil. În cazul în care comanda ta nu a fost încă trimisă la depozitul nostru, îți  vom procesa anularea, dacă este posibil. Toate e-mailurile referitoare la schimbarea adresei trebuie să fie marcate cu titlul „Schimbarea adresei” în câmpul „Subiect” al e-mailului. Te rugăm să incluzi numele complet, numărul comenzii și noua adresă de livrare corectă în e-mail. Vom face tot posibilul pentru a-ți actualiza informațiile înainte de expedierea comenzii. E-mailurile de modificare a adresei care nu sunt intitulate în acest fel nu pot fi procesate. Din păcate, dacă comanda ta este pierdută din cauza informațiilor despre adresă incomplete sau incorecte, aceasta nu este rambursabilă. Dacă dorești  o nouă livrare, trebuie să plătești pentru aceasta. Dacă comanda ta  ne este returnată din cauza informațiilor despre adresă incomplete sau incorecte, aceasta poate fi rambursată. 

4. POT ADĂUGA / ÎNLĂTURA UN PRODUS SAU POT  MODIFICA METODA DE TRANSPORT

Odată ce comanda a fost trimisă, din păcate nu putem schimba metoda de expediere și nici nu putem schimba / adăuga produse la comanda ta.  

5. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ COMANDA MEA ESTE LA VAMA LOCALĂ?

Odată ce comanda ta este efectuată prin inspecție vamală, este responsabilitatea cumpărătorului / clientului să contacteze vama locală și să organizeze vămuirea. Din păcate, nu putem contacta oficialii vamali sau comenzi de rambursare care sunt respinse de vamă locală și returnate către noi. Dacă este necesar, anexăm toate documentele vamale necesare la fiecare comandă.  

6. POSTAGE / TRANSPORT

Dacă pachetul  tău este marcat „livrat” de către oficiul poștal local, dar nu ai primit încă expedierea fizică, este responsabilitatea clientului să contacteze oficiul poștal local pentru a rezolva problema. În cazul în care oficiul poștal local și clientul nu pot remedia neconcordanța, nu avem obligația de a restitui sau de a retrimite comanda. Cu toate acestea, vă vom sprijini, desigur, pentru a putea rezolva situația.  

7. LOCUL JURISDICȚIEI

Dacă pachetul  tău este marcat „livrat” de către oficiul poștal local, dar nu ai primit încă expedierea fizică, este responsabilitatea clientului să contacteze oficiul poștal local pentru a rezolva problema. În cazul în care oficiul poștal local și clientul nu pot remedia neconcordanța, nu avem obligația de a restitui sau de a retrimite comanda. Cu toate acestea, vă vom sprijini, desigur, pentru a putea rezolva situația.  

8. MODIFICĂRI LA TERMENII ȘI CONDIȚIILE GENERALE

Avem dreptul să modificăm unilateral acești Termeni și condiții generale – în măsura în care sunt introduși în relația contractuală cu clientul – în măsura în care acest lucru este necesar pentru a elimina întreruperile ulterioare ale echivalenței sau pentru a ne adapta la condițiile cadrului legal sau tehnic modificate. Vom informa clientul despre o ajustare notificând conținutul reglementărilor modificate. Modificarea devine parte a contractului dacă clientul nu se opune includerii în relația contractuală în scris sau în format text în termen de șase săptămâni de la primirea notificării de modificare.  

9. CLAUZĂ DE SEPARABILITATE

În cazul în care dispozițiile individuale ale contractului, inclusiv aceste dispoziții, sunt sau devin ineficiente în totalitate sau parțial, sau în cazul în care contractul conține o lacună neprevăzută, valabilitatea celorlalte dispoziții sau a unor părți ale acestor dispoziții nu va rămâne afectată. În loc de prevederile ineficiente sau lipsă, se aplică reglementările statutare respective.

9. CE TREBUIE SĂ FACI DACĂ VREI SĂ ANULEZI COMANDA

Dacă doriești să anulezi comanda, te rugăm să ne scrii un e-mail în care trebuie specificat
  • Număr comandă
  • Care este produsul pe care vrei să o returnezi
  • Număr cont bacar la care putem transfera suma achiziției
După aceasta, îți vom trimite un cod Packeta, pe care îl poți utiliza pentru a ne returna pachetul gratuit de la orice punct Packeta.
 
 Dacă nu expediezi coletul la un punct de colet packeta, în acest caz trebuie să trimți coletul la următoarea adresă:
Strada Virginia Nr. 4 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Și în acest caz, codul pachetului primit de la noi trebuie să fie indicat pe colet.
 
Odată ce pachetul a sosit la depozitul nostru, îți vom rambursa prețul integral de achiziție.
 
Reguli de rambursare pentru produsele achiziționate în cadrul promoției 2+1:
  •  În cazul unui singur produs este posibilă schimbul sau rambursarea, care este prețul produsului returnat minus prețul produsului primit cadou.
  • În cazul a 2 produse se poate face schimb sau ramburs, care este prețul celor 2 produse returnate minus prețul produsului primit cadou.
  • În cazul a 3 produse, este posibilă un schimb sau o rambursare integrală.